Promote your Business

Reserved for the Best Promotions

You are not logged in.

#1 2020-01-19 04:08:56

Banning
Patriot
Registered: 2019-09-11

esattamente per quello

Begin september ging ik 100 mijl rennen in 30 dagen. Om het motiverender en aangenamer te maken, nodigde ik jullie allemaal Nike Air Vapormax Womens uit om me bij deze ongelooflijke uitdaging te voegen. Ik werkte samen met Athlete.com bij het opzetten van een uitdagingspagina om ons alle tracking en motivatie te bieden die we nodig zouden hebben om als overwinnaars aan de andere kant te komen. Het podium was gezet, de spelers kenden hun rol. Het was nu man en vrouw tegen de weg. Wie zou slagen? Wie zou overtreffen? Wie wordt er gekroond tot een Ultra September Challenge Victor?

100 Miles Kortom, deze kerel niet. Maar hey, ik heb alles gedaan, heb mijn best gedaan met de tijd die ik beschikbaar had. Het is niet altijd gemakkelijk om naar buiten te gaan en op de stoep te beuken, vooral als het leven (of het weer) in de weg staat. Uiteindelijk miste ik een belangrijke lange run waardoor het hele kaartenhuis naar Adidas Zx Flux Mens beneden viel. Ben ik teleurgesteld? Ja. Ik zou heel graag bij de Nike Air Max Thea Damen rest van de overwinnaars willen staan ??en triomfantelijk schreeuwen dat ik zo'n nobele prestatie heb overwonnen. Ik ben echter nog steeds trots op wat ik heb bereikt, en nog meer, ben trots op jullie allemaal die hebben deelgenomen aan de uitdaging.

Over iedereen die heeft deelgenomen, ik wil u allen feliciteren met het goed uitgevoerde werk! Van de 61 lopers die zich hebben aangemeld, raken 23 de 100 mijl-markering of overtreffen deze! Alles bij elkaar hebben we samen 3343 mijl gereden! Als we een estafette zouden doen, zouden we van New York City naar net buiten San Salvador, El Salvador zijn gelopen! Nogmaals gefeliciteerd aan iedereen die heeft deelgenomen. Jullie zijn allemaal geweldig, en ik weet dat je elke dag sneller en verder zult blijven rennen!

Zoals www.edcandalucia.es ik al zei, schreef ik me in op een totale bevlieging. Ik zou kunnen zeggen dat ik nog een helft zou rennen? De meeste van mijn lopende vrienden waren in de stad en renden andere races, dus ik moest er maar 7 alleen doen. Oke prima.

De tweede keer dat ik op zondagochtend naar de cursuskaart keek om precies te zien waar de start was, begon ik de "uh, waarom doe ik dit?" - itis. Twee ronden van het park. Geweldig.

Maar toen zag ik hoe opgewonden mijn vriend Emily was voor haar tweede helft, en de opwinding was besmettelijk. Ik heb Jess ook eerder gezien en ze vertelde me dat ik me geen zorgen moest maken als ik het marathontempo tijdens de race niet kon houden, gezien de OH 90 PERCENT VOCHTIGHEID.

Ik had Emily verschillende koralen voor, maar omdat ik niet van plan was om erover te racen, en ze was ZO SPANNEND, sprong ik terug Adidas Nmd Womens in haar kraal en begon met haar en een paar van haar Team in trainingsvrienden.

Mijn oorspronkelijke plan van Jess was: 5 mijl "gemakkelijk" (citaten omdat dat altijd relatief is), 10 mijl marathon doeltempo, 5 mijl "gemakkelijk". Aangezien ik 3 eerder liep, was ik van plan de eerste 2 van de race te nemen makkelijk, dan hard proberen voor de laatste 11, en dan de laatste 4 gemakkelijk doen. Omdat, duh, ik niet van plan was om de laatste mijl gemakkelijk te lopen.

De race ging met de klok mee, wat ik eigenlijk heel leuk vond. De Harlem Hill Workout van Death Loop die Jess me heeft laten doen, is met de klok mee, dus ik was blij te weten wat er ging komen.

Ik rende de eerste mijl in 8:59. Dit werd verondersteld een "gemakkelijke" mijl te zijn en ik fotografeerde 8: 58s voor de racetempo, dus ik dacht dat deze race erg leuk zou Nike Air Max 90 Femme zijn. Ik vertraagde bewust mijn volgende mijl en liep een 9:27, dat is precies waar ik op fotografeerde.

Dat is de laatste mijl die ik heb gelopen precies waar ik op fotografeerde. De luchtvochtigheid heeft me gedood. Ik had het gevoel dat ik de volgende 11 mijl door drijfzand rende.

Ik vroeg me af waarom ik me had ingeschreven voor de race. Ik wist dat het twee lussen van Central Park waren. Ik wist dat er niet veel plezier aan was, behalve afwerken. Ik vroeg me af waarom ik net de dag ervoor had gedacht dat het zo'n goed idee was om me aan te melden.

Ik weet dat houding alles is tijdens het hardlopen, dus ik probeerde een positieve houding te behouden. Rond mijl 4 dacht ik: '9 mijl te gaan? Ernstig?"

Board footer