Promote your Business

Reserved for the Best Promotions

You are not logged in.

Announcement

#1 2020-11-11 03:06:28

Banning
Patriot
Registered: 2019-09-11

moeten uitstellen vanwege

Abe en ik zijn geboren en getogen stadsmensen en we wilden dat onze bruiloft weerspiegelde wie we waren - stedelijk, modern en edgy. We kozen ervoor om de bruiloft in december te houden in een supercoole locatie in Los Angeles genaamd "The Smog Shoppe", wat letterlijk een verbouwde autosmogwinkel is, compleet met garagedeuren en zo. Het beste deel van de locatie is deze ongelooflijke levende muur en ik wilde dat het decorconcept het stedelijke groen van de locatie omarmde en rekening hield met andere winterse elementen zoals ijsgroen, marine, blauw en zwart.

Stijl en mode zijn erg belangrijk voor mij en ik wilde dat het bruidsfeest zou passen bij de chique, moderne sfeer van de bruiloft, dus heb ik ze gestyled in jumpsuits, crop tops en prachtige jurken met kleurvlakken, allemaal in de kleuren zwart en marineblauw. De bruidsjonkers droegen ook zwart en marineblauw en ik koos voor een ijzige Karen Willis Holmes-jurk met lovertjes die ik veranderde om meer een diepe halslijn te krijgen.

Denk je aan tinten beige, wit of taupe voor je bruidsfeestje? Neutrale tinten krijgen soms een slechte reputatie omdat ze saai of ingetogen zijn, maar we denken dat de schaduw onverdiend is! Neutrale kleuren hebben veel te bieden en zijn geweldige teamspelers als het gaat om het cre?ren van een interessant kleurenpalet. Laten we eens kijken wat neutrale kleuren zo geweldig maakt, en wat inspiratie opdoen voor je eigen neutrale bruidsmeisjesjurken!

Als je 'neutraal' hoort, krijg je misschien een vaag gevoel van muffe, bleke, toonloze kleuren in de grijze of bruine familie, maar dit is verre van waar. In werkelijkheid zijn er veel tinten wit, zwart, grijs, bruin en beige die als neutraal worden beschouwd. Neutrale kleuren zijn kleuren die goed co?rdineren met veel kleuren in het spectrum. Daarom zijn neutraal gekleurde kledingstukken nietjes in elke kast.

Grijs, ivoor en zwart zijn duidelijk neutraal, maar dat geldt ook voor taupes en champagnes. Neutrale kleuren hebben ondertonen van blauw, geel en rood, waardoor ze net zo divers en interessant zijn als andere kleuren. Het mooie van neutrale kleuren is dat ze zo complementair zijn aan elkaar, maar vooral aan de bruid!

Verkocht op neutraal gekleurde bruidsmeisjesjurken, maar weet Flower Girl Dresses je niet waar je moet beginnen? Brideside heeft veel verschillende collecties bruidsmeisjekleding om uit te kiezen, en ze hebben allemaal neutrale kleuren. Hier zijn enkele idee?n voor neutraal gekleurde bruidsmeisjekleding om je creatieve sappen te laten stromen:

Een manier om neutrale bruidsmeisjekleding te laten knallen, is met een vleugje glans! Met kralen bestikte bruidsmeisjesjurken doen ons een beetje denken aan de jaren '20 van Roarin, maar de moderne styling houdt het fris. Deze op art deco ge?nspireerde bruidsmeisjesjurken hebben prachtige kralen om een ??beetje glitter toe te voegen, wat van cruciaal belang is voor het verlichten van de dansvloer.

Mijn verloofde Chelsea is een geregistreerde verpleegster met een MSN aan de frontlinie. Chelsea vindt het heerlijk om mensen in nood te kunnen helpen en haar pati?nten te Wedding Dresses troosten in een zeer enge tijd. Voor haar is elke pati?nt iemands ouder, kind, broer of zus, enzovoort, en ze aarzelt niet om voor haar pati?nten een stapje verder te gaan. Zelfs buiten haar baan in het ziekenhuis is Chelsea zo onzelfzuchtig. Onlangs heeft ze een geldinzamelingsactie opgezet voor een moeder die in een rolstoel zit en haar zoon die dakloos is, waarin ze meer dan $ 600 heeft opgehaald. Sinds ze erachter kwam dat ze geen huis hadden, zijn we bijna wekelijks op bezoek geweest om ze eten, babydoekjes en andere medische benodigdheden te brengen. De tijd nemen om andere mensen in nood te willen helpen, is slechts een voorbeeld van wat een zorgzame persoon ze is. Ook zijn zij en ik bezig met het openen van een huis om mensen met een handicap te helpen.

Ze slaagt erin om dit alles en een persoonlijk leven te combineren en een Two Piece Prom Dresses bruiloft te plannen te midden van een pandemie, dus ik ben ervan overtuigd dat ze supervrouw is.

Hoewel het virus ons leven enorm heeft be?nvloed, blijft ze positief en werkt ze elke dag hard.

Als iemand het verdient om een ??trouwjurk van Azazie te winnen, is het mijn geweldige verloofde Chelsea. Zij en ik waren zo opgewonden omdat we plannen hadden om dit jaar te trouwen, maar helaas zullen we onze bruiloft moeten uitstellen vanwege het coronavirus.

Chelsea en ik ontmoetten elkaar toen we 13 jaar oud waren, hoewel ik toen kalverliefde voor haar had, we gingen nooit uit als tieners, en toen weer verbonden en begonnen als volwassenen te daten. Ze was zo behulpzaam en geduldig toen ik naar de graduate school in Duitsland ging en ze heeft veel opgeofferd terwijl we bijna twee jaar lang een langeafstandsrelatie hadden. Toen ik Evening Dresses in de herfst van 2019 terugging van Duitsland naar Californi?, kreeg ik eindelijk de kans om de liefde van mijn leven ten huwelijk te vragen, die toevallig mijn eerste verliefdheid is. We waren verloofd en we waren van plan om in juli 2020 te trouwen. Helaas heeft COVID-19 een steeksleutel in onze huwelijksplannen gegooid en voor de veiligheid van iedereen en vanwege mandaten zullen we ons grote kerkelijk huwelijk moeten uitstellen. Hoewel we toen we ons voor het eerst verloofden het idee hadden om in het buitenland te trouwen, maar vanwege de economische en gezondheidsgerelateerde problemen met betrekking tot gasten, hebben we besloten om lokaal te trouwen.

Board footer